2010. február 2., kedd

Karácsony a csajokkal

Sajnálatos módon a családom nincs oda a fotózkodásért, főleg nem a csoportosakért. :( Mindig próbálkozom, de a végére általában feladom. Így volt ez most karácsonykor is sajnos, ezért nincs egy normális családi karácsonyi fotóm, amit feldolgozhatnék.:)
Szerencsére a barátnőim jobban viselik a scrap-mániámat és szívesen asszisztálnak azzal, hogy szépen mosolyognak, vagy ha kell ökörködnek a képeken. :D Így ez a karácsonyi oldal a velük közös karácsonyunkat dolgozza fel.
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
mintás papírok/patterned papers: FabScraps, g.c.d Studios, Webster's Pages
virágok/flowers: SBK
Tim Holtz Grundeboard: Seasonal, Mixed minis
chipboard: American Crafts
strasszok/rhinestones: Hero Arts
szalag/ribbon
folyékony kréták/chalk inks: Colorbox
tinták/inks: Stazon - black cherry


Az oldalon főként a Klasszikus karácsony készlet elemeit használtam, kiegészítve néhány dologgal. :)
Alapnak a készletben lévő gyöngyházfényű Bazzil kartont használtam. Használtam a készlet összes többi mintás papírját és még egy Webster's Pages papírt (Winter`s Wing - Snow Tips) is.
Mindenképpen akartam még rejtett fotókat is tenni az oldalra a két nagy fotón kívül. Erre egy kis zsebet csináltam. A fenyőfás a papírra rávarrtam egy darabot a piros papírból. Az egyik oldalát nem varrtam be, így ott be lehet csúsztatni a fotókat. Hogy könnyebben lehessen megfogni őket, na és hogy díszítsék is az oldalt, mindhárom fényképre rátűztem egy-egy darab (jellemzően karácsonyi feliratú :)) szalagot. A szalag egyébként az Újévi fogadalmak készletből van. Trükkösen oldottam meg, hogy ne legyen egyből feltűnő a zseb. Először is a szalagokat úgy tűztem a fotókhoz, hogy össze lehessen csúsztatni őket. Így ha egymás mögött vannak,akkor is látszik mindhárom szalag felirata. Valamint a zsebet is bevágtam kicsit a szalagoknál, hogy a szalagok vége teljesen egy szintbe kerülhessen a piros papír szélével. :D
A kis fotók hátulját amúgy mintás papírokkal fedtem be, amikre komment került. Azaz egyszerre rejtett kommentek és fotók vannak a zsebben. ;)
Az indákat megrajzoltam és kivágtam az egyik papírból. A mikulásvirágok és az O betűnek használt chipboard karácsonyfadísz szintén a készlet részei. A felső karácsonyfadísz grungeboardból készült tinta és strasszok segítségével. A cím is grungeboard folyékony krétákkal színezve. A hangjegyes papírból Fiskars lyukasztóval lyukasztottam egy díszítőcsíkot.
Néhány helyen a sarkokat kerekítettem. Az évszám pedig az "O betű" közepébe került.
Részletfotók:
Remélem, tetszik! Tetszenek így együtt a színek, bár nem a klasszikus "karácsonyi zöld"-et használtam. :)

Kezdek rászokni, hogy előre megrajzolom az oldal vázlatát, és csak azután kezdek bele. Már harmadszor volt így egyhuzamban.
Nem tudom, szüksége van-e rá valakinek, de innen letölthető az oldal a vázlata psd-ben és jpg-ben.
Itt pedig az előző (psd, jpg) és az azelőtti (psd, jpg) oldalam vázlata.
Ha hasznát veszed, hagyj kommentet, és akkor a következő oldalaim vázlatai is letölthetők lesznek. ;)

Köszönöm, hogy benéztél! Kellemes estét!


Christmas with my friends. We were so joyful when we gave the presents to each other! :) I got a lot of beautiful things. This LO is about our christmas. I made a pocket for hidden photos and comments. You can download templates of my three latest LO in psd here, here and here, in jpg here, here and here. These are my first freebies! Enjoy them! TFL! Good night!

2 kedves megjegyzés

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Feb. 03, 2010. Thanks again.

Janka írta...

ez valami csodás lett!!!! nagyon tetszenek a papírok, az elrendezés. igazán szépek vagytok a fotón is :)