2010. március 29., hétfő

Kérdezz-felelek :)

Honey-tól meghívást kaptam egy játékra. Köszi! :)
A lényeg, hogy válaszolni kell a lentebbi kérdésekre. Úgy látszik, tavasszal a természettel együtt a továbbadós játékok és díjak is életre keltek. :D Szeretem az ilyeneket, de lassan már nem marad semmi "titkom". :P XD

1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Jó kérdés. Soha nem lottóztam, és nem is tervezem. Na de tegyük fel, hogy nyernek. Először is mennyit? :D Ha jó sokat, akkor tuti, hogy egy részét befektetem. Ha nem annyira sokat, akkor is biztosan lenne ünneplés. :) Költenék a szeretteimre, barátaimra. Olyan különleges programo(ka)t szerveznék nekik/velük, amit a sok pénz nélkül nem lehet. Költenék még utazásra és a hobbimra is biztosan. :D

2. Rossz szokásom?
Kis internetfüggőség, sok beszéd, hadarás :), lustaság bizonyos dolgokhoz, és gyakran rendetlenséget hagyok magam körül. Utóbbi legtöbbször alkotás alatt/után és akkor fordul elő, ha sűrűek a napjaim. De szerencsére csak a saját szobámra, a "birodalmamra" koncentrálódik. :D

3. Koffein?
Nem igazán élek vele. A kávét ki nem állhatom. Nagyon ritkán van szükségem "gyorsítóra", az is forrócsoki, 1-2 kanál kapucsínó porral megturbózva. :D Szoktunk viccelődni, hogy így is túlpörög az agyam, és túl gyorsan beszélek. Mi lenne még, ha kávéznék is? XD

4. Színeim?
Ruhában vagy scrapben? Egyébként örök kedvencem már kiskorom óta a kék. :) Imádom, hogy annyiféle van belőle, és attól függően mivel kombinálom, mindig más. :) És még a szememet is kiemeli! ;) Egyébként nagyon szeretem a zöldet, lilát, mályvát és a barnát is, meg végül is minden színt. :D Ruhák esetén szeretem szürkével, feketével, fehérrel kombinálni őket.
Scrapben odavagyok az élénk színekért. Szinte minden színt használok rendszeresen. Persze a kedvenceim azért gyakrabban tűnnek fel. Azt vallom, hogy nincs "rossz" színkombináció, maximum "meglepő". A lényeg, hogy megfelelő módon, arányban és témához kell használni. Előfordul, hogy szokatlan színkombinációkat hozok össze, amin még én is meglepődök. De általában szokott tetszeni az eredmény. :)
Egyébként mióta szkreppelek, ruhában is sokkal több színt hordok. Nyitottam feléjük. :)

5. Mi van most rajtam?
"Itthoni ruha", azaz melegítőalsó, póló és pulóver.

6. Háziállat?
Sok van. :) Igazából mindig is volt. Kutya egy van, és régebben is mindig egy volt. Macskák száma változó. Most éppen kettő, de Mázli kitüntetett, mert neki van bejárása a házba. :) Ezen kívül változó számú tyúk és kacsa is "lakik" nálunk, pontosabban az óljukban.

7. 10 év múlva hol látom magam?
Hát... Valószínűleg Debrecenben, mert szeretek itt élni, de ki tudja? És hogy hogyan látom magam? Elsősorban boldogan. (Ez szerintem csupán elhatározás kérdése.) :D Remélhetőleg már feleség és anya leszek addigra, és egy szép házban fogok lakni a családommal. :) Jó lenne, ha a munkámban is sikeres lennék, de azt hiszem, 10 év múlva nem ez lesz a legfontosabb. A scrapbook még akkor is fontos része lesz az életemnek :), de valószínűleg kevesebb időm fog jutni rá.

8. Legutóbbi nagyon jó élményem? Nagyon jó, vagy nagyon-nagyon jó? :D Egyébként a kérdésről rögtön a diplomaosztóm és a scrap.hu-s szerkesztőségbe kerülésem ugrott be. Ja és a Twilight is sok örömet okozott mostanság. XD Persze ez utóbbi másféle öröm.

Nem is tudom, kinek adjam tovább. Legyenek mondjuk ők öten: Altalena, Izzie, Rika, Ágika, Mörjike. Kíváncsi vagyok a válaszaitokra!

Köszi, hogy itt jártál!
Szép estét!

1 kedves megjegyzés

Bíró Ágnes írta...

Köszi a kérdéseket Atyus! Már meg is válaszoltam. :)
Éljen Debrecen. :))